Narkotikaklassat is the shit och för lite sex på menyn

Jag har så freaking ont i magen att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Missbrukar samarin och viker mig dubbel av smärta.
Perfekt tajming då toy är här. Verkligen perfekt... :/
Jag kan inte sova och inte nåt annat heller för den delen. Fosterställning i soffan är det enda som funkar.
Överväger om narkotikaklassat är det enda som funkar. Förmodligen. Det tar bort det mesta. Toy den mesen tycker att jag ska härda ut och istället uppsöka vårdcentralen imorrn. Hell no! De gör ändå inget vettigt. Självmedicinering är det enda rätta. Och jag vill inte kasta bort 100 spänn på ingenting. Dessutom ska jag jobba...

Och i min brist på köttsligt umgänge funderar jag över varför det nästan inte är nån som har sex i Andra avenyn. Jag vet att jag är knäpp som tänker på sånt, men i andra såpor pippas det ju titt som tätt. Fast inte där...där är det bara fula och gamla som har sex. Skumt... Det borde ju vara tvärt om. Förmodligen vet ni säkert vem jag syftar på... ;P
Eller ja, fler får gärna också ha sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback