Nyårsafton i soffan med Tarkan och Jari Sillanpää

Det blev ändå inte en sån tokig nyårsafton.
Vi har haft så kul som man kan ha i en soffa skulle jag tro.

Vi började kvällen med att käka oxe med en god sås, kroketter och massor av fetaost samtidigt som vi såg Jalla jalla! Jag minns inte att den filmen var så förbannat rolig som den faktiskt är, och den var förmodligen ännu roligare att se med en libanes. Skrattade massor och frågade J om han också har nån som släkten bestämt att han ska gifta sig med, och då skrattade han ännu mer. Nej, så var det visst inte. Hans pappa säger snarare tvärt emot, att han inte ska gifta sig. Min mamma är ju fan mer som pappan i filmen, och hon är finne. Känner igen det där högröstade också...väldigt väl. :P

Efter den så har vi slötittat lite på Grease och letade dålig musik på youtube. Vi hittade en fruktansvärt dålig låt/video som vi kom fram till att om man skulle mixa våra gener och skapa en låt av det så skulle det förmodligen bli det här.

Se på egen risk, men erkänn att det här skulle vara resultatet om man mixade en finne och en arab och lite svenskt, rent musikaliskt alltså. Haha... :P



Nu blir det Flight 93, för det lär då inte ge nåt att försöka sova då grannen har fetaste festen. Hela golvet dunkar typ. Men jag bryr mig inte så mycket faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Phillipdaniella

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback