Resultatet

Shoppingen gick ganska bra.
Uppdaterade både kylen, skafferiet, badrumsskåpet, skivhyllan, dvdhyllan, julsakslådan och skosamlingen.

Köpet en ny duschkräm med tranbär(från Rusta...haha), shampo, julgransprydnader(ett kors, ett ekollon och en stjärna), en platta med Lating Kings(35:- på Åhlens), två filmer (Jalla jalla! och Flight 93) och fetaste bling-blingskorna i vitt och guld. I like! Men ett par sneakers i svart och guld vore heller inte fel.

Nu känner jag mig lite fattigare och håller dessutom på att bli sjuk. Förkylning och feber. Är i princip alltid sjuk till nyår! Crap!
Men jag ska bädda ner mig i sängen, se veckans avsnitt av Andra avenyn och kurera mig med pistagenötter och glass.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback