Så var det slut

Så var den här julaftonen också över.
Den var trevlig. Lugn, skön, trevlig och lite tråkig.

Vi såg finsk tv och Andra avenyn, åt massa godis och fick också besök av en kompis en stund innan mamma kom hem.

Maten var god. Filén gick med och min riz bel halib var uppskattad. Till och med min bror gillade den, och han brukar inte gilla sånt. Så från och med nu så blir det alltid pistagenötter i maltan. Mums! :)

Julklapparna var också bra. Kanske färre än andra år, men bra. Fick bl.a. en ny tjock bäddmadrass och lyxkudde till sängen, George Jensen-skålen jag ville ha, boken "Svensk maffia", polisbilar(som jag samlar på), diverse småsaker, en sydamerikansk version av Nattvarden, en trådlöd router till datorn, ljus och ljusbricka i svart och guld till sovrummet, en lp med Bruce, en cd med Gasoline, en liten kamel(som jag också samlar på :P ) och en morgonrock.

Efter maten och klapparna halvsov vi framför Jesus Christ Superstar. Min absoluta favorit musikal, som jag till och med sett live på operan i Göteborg. Haha...
Men den ska ju egentligen vara till påsk och inte till jul, för Jesus dör ju först till påsk...

Nu ska jag se Scarface och läsa lite i min nya bok. Har redan sett den filmen så många gånger, men jag älskar inredningen i Tonys hus och jag känner för lite inspiration. Därför kan jag ju läsa lite samtidigt också. :)


image709
image707


Ps! Öppnade ju paketet från min toyboy-lover också. Det innehöll ett jättefint guldhalsband. Dock med en ring på, vilket gjorde mig lite skraj. Eller ja, först när brorsan påpekade det faktiskt. "Det ser ju ut som att du är förlovad eller gift."
Me? No fucking way!
Jag hoppas bara inte att det var toys tanke. Men å andra sidan, jag behöver ju inte ha på mig det när jag ska ut på krogen. ;P
Kanske ska jag försöka sluta överanalysera sakers betydelse också...

Kommentarer
Postat av: Teresa

låter som det halsbandet vi sålt på H&M. finns både i guld och silver. är ringen mer kantig i formen? alltså att "hörnen" inte är rundade.

Postat av: L8

Nej, den är rundad i hörnen och ganska smal. Har sett den på HM faktiskt, och den är lik den, men inte samma.

2007-12-25 @ 11:22:56
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Teresa

serious shit alltså...

2007-12-25 @ 14:08:09
URL: http://teresaparbring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback