Ser du månen, den är röd som blod

Är så mätt att det känns som att jag ska spricka. Men så är det alltid när vi har varit hos mormor och ätit. :P
Dessutom har jag haft ont i magen och mått illa de senaste dagarna, och då gör inte en pizza plus massa fika någon nytta för magens välbefinnande direkt. Jag måste börja med en linfrökur igen. Det funkar verkligen.


Har kokat knäck och lånat mammas kyrka. Ni vet en sån där gammal kyrka som spelar Stilla natt och har belysning. Riktigt fint. Utanför kyrkan står Snövit och hennes sju dvärgar. Lite otippat kanske, men jag hade dem alltid där när jag var liten. Det är faktiskt en jultradition. Det och krubbor. Gillar tydligen religiösa motiv. Men inte bara kristna, har en moske också och en kaba och några buddor. Det är nåt faschinerande och skrämmande på samma gång.


Nu ska jag krypa ihop i soffan, tända vattenpipan, kanske trycka i mig nån mer knäck, ringa till toy och lyssna på en platta som det var alldeles för länge sen den spelades sist, Vildvuxna rosor - Thorsten Flinck. Älskar
den skivan, men jag hade helt glömt bort den. Så kan det vara ibland, men då är det å andra sidan en positiv överraskning när man hittar igen den. :)

image682


Kommentarer
Postat av: Runeeli

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback