Skämslåten

Om ni någon gång har sett det här programmet på SVT, Videokväll med Luuk, eller nåt sånt, då vet ni att det finns en punkt i programmet då kvällens kändis får välja sin skämslåt. Dvs, en låt som man gillar, men som man skäms lite för att man gillar.

Jag skäms inte för att jag får en tår i ögat av finsk tango eller är uppvuxen med religiös musik, men när jag hörde den här låten på radion idag så insåg jag att det måste vara min skämslåt. Har förmodligen fler men...





Det är typ den smörigaste låten ever av Strömstedt, men är den inte lite fin i alla fall? ;P


"Förälskade satt vi på balkongen och berusade.
Vi delade en flaska till och älskade varandra till sömns."


Haha...det måste vara svenne-toffeln i mig som talar. ;)

Kommentarer
Postat av: Nicklaskarine

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback