Skumma och pinsamma grejer idag

Är jättejättetrött. Men det är förmodligen en bra sak som kanske fixar till min dygnsrythm lite. Förhoppningsvis... :S


Var rätt så kul att jobba idag. Kul, men lite långtråkigt.
Hände värsta skumma grejen. En kollega på andra jobbet ringde mig på min mobil under rasten. När vi pratat klart och lagt på så dröjer det bara nån minut innan det ringer på jobbtelefonen. Svarar, och det är hon! Hon har inte mitt jobbnummer och hade hon tryckt på återuppringning så hade hon ju hamnat på min mobil, och inte på jobbtelefonen. Dessutom skulle hon ringa till en annan på jobbet och inte mig. Riktigt skumt faktiskt! :S
Sen hände det en pinsam grej också. Skämde ut mig lite för värsta sötnosen som dessutom flirtade med mig innan det pinsamma hände, eller jag hoppas att han flirtade i alla fall. :P


Nej, nu ska jag käka blodapelsiner och vara lite social. Imorrn blir det också jobb. Börjar 8.00. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback