Tankar en söndagsmorgon

Mitt huvud dunkar. Jag sov alldeles för länge. Jag har inte orkat klä på mig. Jag får besök snart. Inte för att jag brukar ha överdrivet mycket kläder på mig när jag är hemma själv ändå men. Det har vaktmästare, hantverkare och andra som fått för sig att dyka upp oannonserat fått erfara. :P
Men nu borde jag alltså. Får ett annonserat besök så.


Drömde konstigaste drömmarna i natt. Det måste ha berott på
min konsumtion av diverse saker i går kväll. Drömde om skor, konstiga och snygga skor. Lager och duschar. Rosa pantern. Stadshotellet i Gävle. Att Sanna Bråding bröts sig in hos mig. Stora garderober. Luftmadrasser. En som jobbar i samma hur som mig som låg på en av luftmadrasserna.
Ibland undrar jag seriöst vad den där tobaken egentligen innehåller... ;P
Some great stuff...förmodligen.


Nej, nu måste jag ta mig i kragen och klä på mig.
Sen dammsuga och förbereda min lasagne. Allt till tonerna av Afzelius. I think...


Och ikväll är det Andra avenyn. Längtar redan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback