The bitch strikes again!

Nu har jag skrivit klart min överklagan till a-kassan. Förmodligen får jag inte rätt, och förmodligen struntar de blankt i mitt brev. Men jag har skrivit med värsta juridiksvenskan jag med. Använt akademiska ord och varit jävligt besvärlig. Krävt att få se siffror. Inte för att jag är ett dugg intresserad av siffror egentligen, ytan mer för att vara besvärlig. Lagt in små dolda hot i texten och påpekat att jag också läst juridik. Haha...
Hade först tänkt att köra på tycka-synd-om-mig-förorts-snack, men sen insåg jag att det inte skulle funka.
Men de får bara igen med samma mynt, och det är fan inte mer än rätt!


Toy sover. Jag ska jobba snart. Magen är inte direkt bättre, men krampar åtminstone lite mindre.
Jag funderar på vad jag ska fixa för mat på julafton. Det behöver absolut inte vara julmat, för det är vi inga större fan av någon av oss. Utan något gott helt enkelt.
Några förslag?


Bjuder på finskt idag. Ville är en förbannat het finne!
Fint hår, snygga kindben och en helt wünderbar röst. I like that!




"ith the venomous kiss you gave me,
I'm killing loneliness
With the warmth of your arms,
you saved me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback