Trötter

Jag är jättetrött. Inte pga av nån julstress. Inte min julstress i alla fall, utan andras.
Varför måste folk handla julklappar de absolut sista dagarna?
I don't get it.

Jobbar imorrn med. Men bara 4,5 timmar. Ska nog gå bra.
Börja märka ner rea och skit. För efter ju kommer mellandagsrean. Den borde förbjudas tycker jag. Har man inte råd att shoppa så kan man väl skippa det, right?
Men jag har faktiskt lagt av en klänning. En som jag sett på ett tag men inte kommit på nåt användningsområde för, men nu är det ju snart nyårsafton så. Snygg är den.

Efter jobbet blir det att packa julklapparna i bilen och åka direkt till min moster och hennes man. Julafton en dag för tidigt. Det blir bra. Börja tjuvöppna klapparna redan då. Hihi... :P
Vi gör oftast så, julklappar i dagarna tre. De är nice. :)
Blir väl att käka nåt torrt lamm och dricka massa gott också. The usual...

Men nu ska jag koka risgrynsgröt till maltan, ta ett fotbad och måla naglarna.
Sen är jag slut som artist för idag. Längtar till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback