Världens snyggaste killar/män

Jag har ätit en alldeles för stor portion av tacogratäng så det känns som att jag ska sprängas vilken sekund som helst. Men vet ni vad? Jag har ändå inte ont i magen. Har börjat med linfrön igen, och det funkar verkligen great! :)


Har postat julkorten idag, köpt julmust och ska snart slå i de absolut sista klapparna. Med andra ord är mitt "julstök" färdigt. Nu kan julafton komma vilken dag som helst! :P
Haha...och på tal om det. Idag när vi var och handlade så skrek jag av rädsla när jag kom till köttavdelningen. Vad var det jag blev så rädd för? Jo, julens alla "delikatesser". Rullsylta, grisfötter, tungor, lever och annat riktigt vidrigt! Jag kanske är löjlig, men jag skulle fan aldrig stoppa sånt i munnen. Så vidrigt! :S
Hann skratta lite åt alla svenssons som handlade vagnarna fulla med äcklig julmat som de ändå kommer att måsta kasta hälften av, för att de inte hinner äta upp allt. Där stod vi i kön med våra apelsiner liksom. :P


Förresten, jag hade ju tänkt åka till Köpenhamn i vår. Men jag börjar fundera. Det är typ lika dyrt att åka dit som till, ja, var som helst annars i Europa. Kanske vore det mer värt att fara nån annanstans?
Dessutom är danska killar inte särskilt snygga. Eller jo, vissa, men långt i från alla. Finns ju länder med waaay more hotties! Och jag gillar ju snygga killar och heta män. (Om ni inte visste det... :P )

Så, min fråga är alltså, var i världen finns det snyggast killar?
Land, område...you name it! Behöver inte ens vara i Europa. Jag vet ju ungefär vad jag tror själv, men jag kanske har glömt bort några riktiga läckerbitar. Haha...


image693

Var bor det mest heta killar?

Kommentarer
Postat av: Tobiaslena

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback