You can't stand me now

Jag är fortfarande förbannad på a-kassan. Ska ta och ringa de där jävlarna imorrn och författa ett brev. För nog fan ska jag överklaga! Tro inte att ni kommer undan så lätt bara för att ni ger mig kort tid och skriver på juridik-svenska. Men ärligt talat, jag har läst juridik efter gymnasiet, är född i Sverige, har svenska som modersmål och alltid haft bra betyg i språk, trots det förstår jag inte hälften av vad som står i brevet. Jag tycker att det är ett jävla snobberi att skicka ut sånna brev, för vem fan kan förstår dem då? En advokat, möjligtvis. Och förmodligen inte den som skickade brevet...

Jag har ätit den godaste kebaben och så testade jag att göra riz bel halib till efterätt, som även det var riktigt lyckat! Även en bit saffranskaka slank ner. Och till det
Moneybrother och Libertines. Men trots det försvann inte min ilska. Jag tror nästan ibland att mitt "gamla" humör är på väg tillbaka...och det är inte kul för någon inblandad.

Men imorrn ska jag jobba ett tag. Slavjobb på restaurangen. Haha...nä, det är kanske inget slavjobb och helt ärligt så har jag saknat det lite. Så det blir nog bara bra! :)

Sova nu och skriva imorrn, eller skriva nu och sova färre timmar? I really don't know...

Kommentarer
Postat av: Areeline

Very interesting site. I have bookmarked you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback