All the best women are married, all the handsome men are gay...

Har lagat fetaostpasta och äter nu godis till efterrätt. Så firar jag alla hjärtans dag i år, tillsammans med Robbie Williams...i stereon. Nu tror ni säkert att jag säger det här därför att jag är bitter över att vara singel, men så tycker jag även när jag har nån. Faktiskt. I alla fall...valentin är överskattat. Visst f*n ska man uppskatta sina nära och kära så ofta det bara går, inte bara en viss dag per år? Jag får då hellre något personligt och genomtänkt nån dag då jag inte förväntat det, än sliskigt godis och nallar en dag då jag förväntar det. Men, det är min åsikt.

Tänker lite på Robbies senaste singel också, She's Madonna. Det finns ju alltid nån "bättre", nån man helst av allt vill ha. Nån man skulle lämna allt för. Hur kan man då lova en människa evig trohet. Man kan säga att man alltid ska älska den, för det finns vissa jag alltid kommer att älska som personer, men kanske inte som partners. Jag gifter mig gärna, men jag tror inte att det behöver vara definitivt, man kan alltid ändra sig eller hitta nån "bättre". Nej, jag firar gärna hjärt-dagen med min kompanjon i singelvärlden, den evige singeln Robbie. :P
(Men kanske inte så länge till...)

"I love you baby
But face it she's Madonna
No man on earth
Could say that he don't want her
This look of love
Says I'm leaving
You're frozen now
I've done the freezing
I'm walking out
Madonna's calling me..."



Robbie



I alla fall så var jag och mamma och tittade på golv idag. Hittade ett enda i hela stan som jag gillade. Ja, jag vet att jag är lite kräsen. :P Tittade också på lite tapeter till hallen nere, men ju mer jag tittar, desto svårare blir det att bestämma sig. :S Däremot så köpte jag en ny hatthylla. Närmare bestämt en sån här, hatthyllan Flipp. :P Den kommer att passa perfekt till min nya spegel...när jag väl valt tapet så jag kan tapetsera först. Så nu har jag det jag gör ikväll, montera ihop hyllan... *suck* Tur att jag kan kolla på Top Model samtidigt. Det får inte ni som är på romantiska middagar, se Top Model alltså. ;P

Kommentarer
Postat av: Mari

Fan, varför valde inte jag också att fira med Robbie? Men vissa har då tur... ;P

2007-02-15 @ 23:14:21
Postat av: Eirikfride

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback