Det blev ingen hockey...

...för min del ikväll. Tur att jag kunde byta lördagen i alla fall, så att jag får se hockey på riktigt då istället. :) Finns ju alltid swehockey, och det är ju tur. :P Hoppas nu bara att det går bra för killarna...men är fan tveksam. :S


Jo, förresten...så här blev tavlorna. Rätt nice tycker jag. :) Passar verkligen där de sitter ovanför min soffa.


Tavlor
























Är jättesugen på att laga nåt gott och äta till premiären av Desperate Housewifes ikväll. Dock är mitt kylskåp rätt så tomt, och min fantasi tryter. Dvs, den sämsta av kombinationer. :/ Är jättesugen på pasta, men med vad? Har inte ens fetaost hemma.Och det händer inte. Skandal! Fruktsallad skulle heller inte sitta fel, men har bara blodapelsiner och frysta hallon, vad gör man då? :(

Hör av er om ni har några bra recept över. Skulle vara tacksamt.



188845-6

Kommentarer
Postat av: TurnerSurveys

Congratulations on a job well done. Thanks

Postat av: Robota

i love this page keep it up.

2010-01-08 @ 10:03:01
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback