Do it the russian-style?

Mitt i mitt pysslande började jag tänka på ryska fabergé-ägg. Ni vet sånna där oerhört detaljrika och jättevackra ägg som alla köper hem kopior av när de varit i Ryssland. (Jag äger två... :P)
Tror inte ens att det finns 50 äkta i hela världen. Men vackra är de hur som helst, äkta eller oäkta.

Blev i alla fall så inspirerad att jag tror att jag måste utvecka mina tankar. Hitta på nåt kul med dem.
Som sagt, ryskt är snyggt. Det är överdådigt, groteskt och...alldeles, alldeles underbart. :)
The russian-style = My style?


 

faberge2
                               
   
                                                                                       
      

Kommentarer
Postat av: Tobiasiqra

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback