En effektiv dag?

Gick bra att jobba idag. Dock var vi väl inte alltför effektiva. Men å andra sidan, vi hade inte så mycket att göra heller. :P

Nån hade lämnat en hund inne på CK i ca 2,5 timmar. Väktarna och polisen var där och tillsist(5 min innan stängning) kom två och hämtade den. Stackaren haltade... Mår så dåligt av att se folk som inte kan sköta sina djur. :(


Hittade en mörkgrå stickad klänning på jobbet som jag slog till på. Den ser typ ut som en lång väst med fickor framtill. Rätt så fin. :) Dessvärre tycker jag inte att den var så smickrande, och jag vet inte riktigt till vad den passar. Hm...men den var ju så skön. ;)
Men, ska fundera på om jag verkligen vill ha den. Kanske hittar jag något bättre imorrn? :)


Nu, latte i soffan framför tvn. Ev lite pyssel också. Har en del småsaker som borde göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback