Flirtar och tänder

"Do I attract you?
Do I repulse you with my queasy smile?
Am I too dirty?
Am I too flirty?..."


Morgondagens deltävling i Melodifestivalen. Mitt tips:
Måns Zelmerlöw.
Har inte hört nån av låtarna, så egentligen kan jag inte säga nåt alls, men jag gillar Måns. Måns är en entertainer och som en kollega till mig sa "hejdlöst flörtig". Självklart måste man älska hejdlöst flörtiga människor. Finns alldeles för få i Sverige. ;P
För er som vill lyssna på morgondagens låtar så finns de här i alla fall. Jag gör det inte, men ni kan, och efter det kan ni såga mitt tips vid fotknölarna, om ni vill. ;)


En annan flörtig kille(som är lite smålik Måns?) att ge lite cred till är ju ändå Cristiano Ronaldo. Killen blir tillsammans med en tandläkare. Hur de träffades? 21-åringen Cristiano besökte tandläkare för att bleka sina tänder. Erkänn att det är värt lite cred? Är alltid trevligt med ytliga människor som träffas på ytliga sätt. Nej, jag är inte ironisk. På riktigt. Hey, en av mina stora kvinnliga idoler är faktiskt Paris. Då är jag inte ironisk om en sån sak. :P


Och på tal om tänder. Är jättesugen på att slipa till mina framtänder. Har lite små ojämnheter som inte borde vara där. Sen minns jag hur vita och fina de var när jag just hade tagit bort tandställningen för några år sedan och de polerade dem. Så vill jag har nu också(fast lite mer permanent). Nej, måste verkligen snacka med tandis nån gång och höra vad man kan göra åt det. :) (TUR att man inte lider av tandläkarskräck... :S )



Cristiano 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback