(Går)Dagens inköp

Var tydligen inte bara jag som hade problem med blogg.se igår. Funkande fan ingenting. Hoppas på bättre tur idag... :S


 Hittade lite bra grejer på stan igår i alla fall. :) (som jag hade tänkt blogga om redan igår... *morr*


Köpte sov/myskläder på HM.
Hello Kitty, samma mönster och färg som på bilden nedan. Fast jag valde ett linne och shorts istället. Mer användbart. :) Det var så jävla sött att jag inte kunde motså att köpa. :P

Hittade ett Koziol-kakfat i vitt. Ni vet sånna här vanliga. Fast det jag köpte vara mycket mindre och jättesött. Tänk er med typ engelsk konfekt eller polkagodis i. Cute! :)

Sen köpte jag någonting som jag alltid har sagt att detta kommer inte innanför min dörr. Nämligen...leggings. Jag tycker ofta att det är direkt fult, men nu var det så att jag behövde ett par ljusgrå, lite tjockare, "randiga" strumbyxor...men det fanns inte ett enda par i hela stan. Då tänkte jag, äh...va fan, oftast har man ju ändå typ stövlar till...så då syns det ändå inte. :P Dessutom var de i modal. Jättesköna! :)

Inhandlade lite annat småkrafs också. Dock inget viktigt. :P



kittykakfat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback