Han gillar finsk tango!

Skulle vara jätteduktig och stiga upp tidigt idag för att hinna göra lite saker. Hur bra gick det? Well...10.30 vaknade jag. :S Inte bra. Men har i alla fall hunnit med att ringa lönekontoret. Wow? :P


Läste just en intervju med en av mina stora favoriter, Magnus Carlson i Weeping willows. De är skivaktuella och han berättar att även nya skivan handlar om kärlek. Han
berättar också att han gillar finsk tango! :D Finsk tango är verkligen the shit! Det påminner mig om romantik, vemod, vackra landskap och vackra män. Ja, lite om finlandsbåten också såklart... :P Ska ta och damma av några gamla tangoplattor och digga stenhårt när jag städar. Det kommer att gå mycket bättre då...tror jag. ;)


Jag längtar till våren. Men snart är den väl här? Vackra vårklänningar. Det vill jag ha nu. Nåt i stil med de här kanske?

HM                         La Redoute

Gillar ju rosa, och den första från HM var ju lite sådär härligt tacky och rosa. Me like! Den andra från La Redoute var kanske lite mer elegant, men väldigt snygg den med. :)


Ja, ja...måste återgå till "arbetet" nu. Städa eller promenera först? Det är frågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback