I don't like your taste

"You say we're fatally flawed
Well I'm easily bored, is that ok?"

Jag är så jävla dum. Okej? Varför upprepar jag alltid mina misstag...over and over again?


Det är ett skidspår utanför mitt hus på baksidan, såg jag idag. Usch...mår bara illa av att se alla hurtiga människor, och skidåkning måste ju vara nåt av det absolut tråkigaste man kan göra. Nej, fy...ta bort det nu.


Är jag irriterad idag? Verkar så. :P Men det började inget bra idag. Försov oss med typ två timmar. Hade tänkt hinna med att se lite slalom och gå på stan och så innan hockey. Men icke. Nu åkte ju både Byggmark och Miller ut i första åket, så jag missade nog inte så mycket ändå.
Och på tal om hockeyn förresten. Idag blir det förlust. Det vet jag. ;S


Nej, bäst att klä på sig då kanske.


"Screw you, I didn't like your taste
Anyway, I chose you and that's all gone to waste
It's Saturday, I'll go out
And find another you..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback