Jag kan inte bestämma mig...

...The Ark eller Måns Zelmerlöw. Förr var jag stensäker på The Ark, men jag är inte det längre. Måns kan skrälla och vinna hela skiten. Eller så går det dåligt för pojken. Men, som sagt...är verkligen inte säker längre. Det var som med Lordi ifjol, trodde de skulle vinna, men var verkligen inte säker i slutet. Trodde att Dima skulle kunna ha en chans också... 
Dock vann Lordi tillslut...och Dima kom tvåa. Även trean och fyran tippade jag rätt. Men Malta hade jag också tippat top 5, och Carola långt ner. Men där var jag tydligen ute och cyklade lite... :P


Är heller inte säker på vad jag ska göra med håret. Klippa lugg, eller bara toppa? Klippa lite mer snedlugg kanske? No fucking clue. Men ikväll blir det i alla fall. Är sugen på att klippa lite. :P Och ja, jag är som Peter Siepen, jag klipper mig oftast själv hemma. Sen brukar jag fara till mamma och så får hon fixa till om det blivit helt snett eller nåt. :P
Är typ till frissan en gång per år. Och har aldrig färgat håret där. Trots att jag haft både svart, rött, lila, brunt, blont och typ massor av olika slingningar. Har gjort allt själv och med hjälp av vänner och familj(t.o.m pappa!). Dock har ju resultatet varit varierande...Haha... :P (You should se the pictures... ;) )


Shopping och hockey står på morgondagens schema. Får se om jag hittar nån klänning. Vore nice. Och den där jävla musmattan...usch. Kul att köpa sånt? ;/
Hockey däremot. Mycket bra. :D


Fixa med håret nu då. Ciao!



Fabrizio



Ps! Jag längtar som faaan till sommaren nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback