Klänningsjakt

Dagens utmaning: Hitta en snygg klänning.
Köpte den första jag hittade typ. En mörkgrå kort mönstad sak från HM fick det bli. Lagom snygg och jätteskön. I like! :)
Hittade massa snygga tunikor och grejer också, som jag dock inte köpte. Finns en hel del snyggt just nu måste jag säga. Mycket mönster och smickrande plagg. Tänkte på det när jag kollade in utbudet, även gravida måste ju kunna ha det som finns nu. Allt är ju inte supertight och kort. Bra för dem. :P

Köpte ett halsband med små guldhjärtan från Indiska också, som jag tänkte ha till. Jättesött. :)



klänning



Nu ska jag läsa senaste Elle med en kopp kaffe i väntan på hockeyn.


Köpte föresten "Färjestadstulpaner"(som pappa kallar dem) idag...haha.. :P Gillar tulpaner och kan de dessutom reta nån så är det ju alltid ett plus.
"De kommer att passa perfekt till bilderna på Per Ledin på kylskåpet, eller hur pappa?"
Vissa dagar är man mer jävlig än andra... ;P



tulpaner
Tulpaner till
Per Ledin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback