Må-bra-fredag

Ja, det behövs nu. Blev bara på dåligt humör på jobbet. Vet inte varför, var bara så.

Min må-bra-fredag kommer att bestå av pizza med brorsan, slingning av håret, cocktails (i badet?) och bara allmän degning framför tv:n. Skööönt...


Cocktail



Andra bra ingredienser till en må-bra-dag:


En må bra(och dreggla som fan ;D )
sida. Kolla in videoklippen alltså.

En till må bra(och dreggla som fan) sida...

Life ain't always beautiful...kanske inte, men den här mannen är i alla fall det.

(Och en må dåligt för det här är inte min man...utan nån annans som han dessutom har en hög ungar med)

Hm...vad är det mig med och mörkhåriga lite småskäggiga män? Jag börjar då själv undra. :P Men här har ni i alla fall en må bra låt. Verkligen. :D Så jävla skön kille alltså, och låten är så jäkla härlig. Men, han är inte skäggig och het...bara kul.

Att se på de här sakerna med en(eller flera?) riktigt god drink till. Mums!


Dominic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback