My hottie

"You sexy thing yeah you know it, yeah
You move around and yeah you show it


I'm not in love
It's just a phase that I'm going through
I'm always looking for something new
But don't go running away..."


Kom nyss hem från ena jobbet, och snart är det dags att fara till nästa. Får jobba imorrn och på onsdag också. Alla är typ sjuka. Bra för mig men. :P
Går ju massor av magsjukor nu, och jag känner mig fan inte stabil heller. Mår typ lite illa och har halsbränna. Hoppas inte att jag blir sjuk. (men det blir jag ju säkert... :S)


God damn! Träffade my favourite hottie idag! Alltså nice värre... Han är lite sådär modell fulsnygg...I like! ;D Dessutom har han bett i blicken, snygg vältränad kropp, mörk härlig röst och är skittrevlig. Kan det bli mycket bättre? Tror inte det. :P
He totally made my day! Hihi... :P


Nej, bara att göra sig i ordning då...

Kommentarer
Postat av: Ingeastrid

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback