Norrlänningar gillar ointelligenta män?

Hittade detta i Expressen:

"Generellt är det kvinnor i storstadsregionerna som letar efter den perfekta. I övriga landet har man mer mänsliga krav.
Bland kvinnorna i Norrland är det till exempel inte lika viktigt att partnern är intelligent. Här uppskattar kvinnorna mer att livskamraten delar samma värderingar som de själva.
- I Norrland lever man lite annorlunda, ofta närmare naturen. Jakt och fiske kan spela en stor roll i ens liv. Då är det bra om man är samspelt med sin partner, att man har samma intressen och kan slappna av tillsammans."

Märker verkligen att den här människan har träffat alla norrlänningar. För mina stora intressen är ju verkligen jakt och fiske, och jag nöjer mig gärna med en ointelligent och ful. OBS! Idag är jag inte ironisk. Fine om han är skitsnygg och lite dum, men inte både ful, dum och intresserad av jakt och fiske. :S


Grattis Måns! Men jag visste ju att du skulle gå vidare ändå så. ;P Före jag ens hört låtarna... :P I övrigt en rätt så tam deltävling. :/
(Mitt stalltips är i alla fall att Måns kan ha en chans att utmana The Arks seger, men det är bara kanske.)


Måns får också bli veckans man. Vi behöver fler flörtiga skåningar i Sverige. ;P



Måns

Kommentarer
Postat av: Mari

Du har då med karlar i varenda inlägg. Gillar din stil! ;D
Men Måns är ju faktiskt riktigt söt. Pojksöt :)

Kram på dig
(Johan och Jimi hälsar!)

2007-02-18 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback