Personalfest

Blev en tidig hemgång idag. Men en mycket trevlig kväll. :)

Började med husesyn och underbart god cheescake. Emma har ett jättefint och supermysigt hus. Verkligen. :)
Men vet ni vad det resulterade i? Jo, jag blev supersugen på att köpa hus. Vad händer med mig? ;S Nämen en tvåa på 72 kvadrat är kanske lite väl litet för en ensam person...hihi. :P Håller nog på att bli riktigt gammal. Har ju som alltid föraktat att bo i hus. Massa extra jobb och så. Men faktiskt, det är lite mysigt för den toffeln som jag blivit... ;P

Efter diverse rökpauser så såg vi Melodifestivalen. Skum deltävling. Tyckte nästan att Andreas var bäst. Trist, men bäst. Caroline af Ugglas låt gick då inte ens att lyssna på, men såg ju bara henne. Och hon är läskig. :S

Sen lite skitsnack och Wii-spelande. Jag ägde ju lätt i boxningen. De andra dog typ av skratt. Jag svor, var förbannad och försökte slå den andra när han låg också. :P Men kul, det var det fan. Kul, men jobbigt. Bra sätt att få ut aggressioner. :)
(Speciellt efter kvällens usla match... *morr* :S)

Summerat: En lyckad innekväll med trevliga människor. Gillar verkligen mina arbetskamrater. De är sånna att man kan säga vad som helst, och skämta om allt. Vi har inte samma åsikter om allt, långt ifrån. Men ändå, det är så jävla enkelt att umgås med dem. Tror att det är få förunnat att ha så bra kollegor. :)

Kommentarer
Postat av: Nicole Kidman Pregnant

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2008-01-11 @ 17:47:50
Postat av: Corneliusleah

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback