Prioriteringar

Uppdatering av min lista.
Att pricka av:
¤ Städa (och fucking dammtorka) vardagsrummet
¤ Rama in och sätta upp nya tavlorna

Måste i alla fall få säga att tavlorna blev mycket bra. Var två svartvita tryck som min bror + en annan i hans klass har gjort. De föreställer motiv från A-torpcentrum. Haha...låter sjukt, men de är bara sjukt fina. :) Bild kommer ev. senare, då jag hämtat min usb till kameran hos mamma. Måste också få göra lite reklam för estetarnas alla hjärtans dag-utställning på Vintergatan. En del var riktigt bra, annat mindre bra. :P Brorsan har iaf gjort en pacemaker i metall på metallbakgrund. Snygg och stilren tycker jag, och en bra variant av hjärta.

Nu har jag kvar att diska och laga mig lite mat. Dock har det kommit en sak i vägen.
Elle interiör damp ner i brevlådan alldeles nyss. Vad ska jag priortera? Ångest.

Håret och inköp av musmatta får prioriteras bort. Är ju trots allt ledig till på söndag.


Elle


Kommentarer
Postat av: Mattiasolea

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback