Sämre än Salo

Äh, det står ändå att förra inlägget var publicerat igår. Jaja...spela roll. :P


Hockeyn igår. FY FAN!
Någonting måste ha hänt. För sådär dålig får man absolut inte vara när det verkligen gäller.
Hade såg inte ens närvarande ut i målet, och 2-0 målet...PP för AIK, Frölunda skjuter ut pucken från sin kasse, pucken planar på isen mot Hades mål...och
åker in. Så jävla dålig får man inte vara! *morr*
Vågar nästan lova att jag hade gjort det bättre. Och jag är inte bra på skridskor.
Sämre än Salos OS-tabbe? O, JA! Och Salo är verkligen inte min idol...
Det häller gärller faktiskt också lika mycket som ett OS, så det går inte skylla ifrån sig.

Frölunda var inte så bra att de skulle ha vunnit så stor, 2-8, hallå!? Men med sånt uselt motstånd så. Det såg inte ens ut som att grabbarna ville vinna. Och det är fan tragiskt. :'( Vad har hänt pojkar? För någonting måste det ju va? Vi är inte blinda.

Däremot vill jag faktiskt ge en eloge till matchens (enligt mig) bästa lirare, Jimmie Ericsson. Trodde aldrig att jag skulle få säga det den här säsongen, men han var bäst. Kanske den enda som försökte lite? Eller hade alla andra sänkts sig till en nivå under honom? :P


Men som sagt, så här får det inte gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback