Skor

Har varit och hälsat på pappa iafton. Han mådde bättre, men de skulle ha kvar honom till åtminstone imorrn för att ta prover och så. Han har influensa och fick ett kraftigt astmanfall. Varför vet de inte. Men det var i alla fall inget fel på varken hjärtat eller lungorna. Skönt. :)


Var en sväng förbi Matilda efteråt också. Vi snackade lite skit och såg på snooker. Haha... :P
I alla fall så började jag fundera på hur jag kunde ha gjort av med så mycket pengar när jag bodde hemma. Hon hade svaret, på skor såklart. :P Saknar fan att köpa skor. Var länge sen sist. Men utbudet i Ske-å är fan uselt! Nej, får vänta tills jag ska till Finland och ev. Göteborg och Danmark också. Måste faktiskt säga att Sverige i största allmänhet har dåligt skoutbud. Ryssland däremot, det var en guldgruva! ;D Längtar till våren då sandalerna med klackar ska fram. Mina älskade rosa
Dior...det är ren och äkta kärlek. ;) Hittade den här sidan med underbart tacky och superbilliga skor. Vill ha! De här är ju också helt underbara...dock till ett lite annat pris.


Lånade hem ytterligare några tapetböcker + lite golv idag. Vet i alla fall vad det lutar åt nu. :P

Min "att göra hemma"-lista håller på att bli lång:

¤ Tapetsera hallen nere +sätta upp hatthylla
¤ Köpa byrå till hallen nere (och ev. skoställ)
¤ Byta golv i kök, hall uppe/nere och klädkammare
¤ Sätta upp hylla i köket
¤ Sätta upp tavellist i trappen
¤ Installera belysning i klädkammaren + ta bort dörren
¤ Fixa golv + annat på balkongen
¤ Ny kran i köket
¤ Fler tavlor

Innan allt det där är fixat...och mer kommer säkert också. Kul men... *suck*

Ja, ja...borde lägga mig snart. Måste upp typ 06.00 i morrn.

Natti!

Manolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback