Slutspelsskägg is tha shit!

"I feel like I'm stoned,
I wanna be alone,
Just for a while unknown...
"


Somnade till Parlamentet, var inte riktigt meningen att det skulle bli så. Har fan varit dödstrött på sistone. Hela tiden. På morgonen är det värst. Tar mig nätsan inte upp. :S Håller nog på att bli gammal. Eller egentligen inte, för gamlingar brukar stiga upp tidigt. Alla utom min mormor... :P


Fick ett litet ryck och plockade i alla fall undan en del grejer som jag lagt överallt i lägenheten. Förstår inte hur det kan bli så stökigt med bara en person? Kläder överallt. Disk. Småprylar. Skivor. Skulle aldrig palla med barn också, då fick jag ju inte göra annat än att städa. Eller låt säga bara en lat man, som "tappar" grejer överallt, men som sen aldrig lyfter ett finger. Tror fan att sånt kan leda till separationer. :P
Nej, han ska gilla att diska, städa och tvätta...i lagom dos. Var hittar jag honom? :P


Sitter och äter digestive-kex med färskost och svartvinbärs-lättdryck, funderar på sängen...men kollar musikvideos istället. Just nu:
Bittersweet - Apocalyptica feat. Lauri Ylönen & Ville Valo. Kan det bli mycket bättre? Två snygga finska män i samma musikvideo. Mums! ;D


Hittade också två kul klipp från förra slutspelet. Råttet är mågat...så sant som det är sagt. Men varför har alla i Färjestad samma typ av skägg? *förvirrad*
Och actually...Salo är en tjockis. Men det säger man faktiskt om alla målvakter, även Markus Ottosson(som ju är sååå tjock...inte)...


Nej, nu får det bli sängen. Ska upp tidigit imorrn. Natti!



"...And maybe
I'm crazy
But I just can't slow down
And maybe
I'm crazy
But at least I'm still around"


Manlig kärlek, finns det något vackrare?             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback