Städdag

Jag börjar bli mer och mer orolig... :S Och jag tror att vi har sååå rätt Matilda. ;P


Städdag idag.
Massor av disk, avfrostning av frys, städning av badrum, bortplockning av massa prylar, dammsugning, städning av sovrum... Yes, allt det har jag hunnit hittils! :)
Nu är det bara lite mer dammsugning kvar. Lätt som en plätt!
Har dessutom hunnit käka lunch också...lagad mat. :P


Får besök om en stund. Besöket kommer med fika efter min tuffa städning. Nice. :D
Men bara en kaka...okej?


Är lite småsugen på bokrean. Nej, jag läser inte. Även om jag ibland får för mig att återuppta det intresset. Det har än inte hänt på typ sex år, så varför skulle det hända nu?
Men däremot älskar jag böcker. Vackra böcker. Böcker om inredning, intressanta personer, musik eller mode. Lättsamma böcker som man bara kan bläddra lite i när man känner för det. Böcker med fina bilder. Böcker som kan ligga framme och bara vara vackra.
Det är sånna böcker som jag vill köpa på bokrean. Nån som har något tips?
Kanske får det slinka med någon skönlitterär bok också. Om jag får för mig nåt... Men, det lär som sagt knappast hända. :P

Kommentarer
Postat av: Jensvilje

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback