Strike a violent pose

Blev ingen disk idag. Fick byta och jobba förmiddag i kassan istället. Ett mycket bra byte måste jag säga. :)
Fick även några fler dagar att jobba här framöver. Good. :) För som sagt. Tar typ allt jag får nu.


Ska laga mig en lite lyxigare middag idag tror jag. Är ju inte så ofta jag lagar middag hemma så... :P
Blir kött med rödvinssås och potatiskroketter till varmrätt. Och sen
amerikanska pannkakor till efterrätt. Mums! :) Var verkligen sugen på god mat idag. Och det måste man ju få vara. Hihi...


Ikväll tror jag bara att det blir att storslappa framför tv:n. Se Men in trees och Top Model. Och verkligen ladda upp för mina två lediga dagar som kommer nu. :) Ska bli riktigt skönt faktiskt. Känner mig rätt så mör nu... :P

Kommentarer
Postat av: Jakubsigrid

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback