Topshop

Nu mår fötterna riktigt gott! Hihi... :)


Kollade lite på
topshop.com och hittade maaasssooor av fina saker. Vill ha! Men, nu bor jag i Skellefteå...dvs, det finns ingen tillgång till något alls. :/

Som ni kanske märkt är jag hemskt inne på klänningar och tunikor nu. Finns så mycket snyggt inom den kategorin nu. Förr hade jag aldrig klänning, men faktiskt, det är så himla skönt att ha på sig. :)



top shop 2top shop


Här är två favoriter. Men det finns så himla mycket på sidan att det inte går att minnas allt. Har nog missat en hel del. (Lika bra det så blir jag inte för sugen)
Tänk er med ett par snygga basic tygskor. Den blågrå med vita, och den randiga med dessa. (Som jag MÅSTE beställa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback