Underbara älskade

Dagen började bra. Det första jag såg när jag kom på jobbet var my hottie. Och nej, han är inte en kollega. :P Vilket sug i blicken alltså...jag dör. ;P *fjortis*


Har vart på bio ikväll. Såg "Underbara älskade". Vad ska jag säga. Vacker film. Djup. Hade kanske ingen direkt handling så, som typ en action-film, men den var bra, vacker som sagt. Den handlade om att bearbeta sorg. Kanske den allra värsta typen av sorg. Eller vad vet jag, sånt är ju så olika. Men i mina ögon skulle den värsta sorgen vara att förlora en familjemedlem, eller som i det här fallet två. Jag skulle inte klara det. Kan inte ens tänka på det. Usch...
Underbart bra skådespeleri av Michael Nyqvist och framförallt Anastasios Soulis. Jag trodde nästan att det var på riktigt... Dessutom är Anastasious så otroligt söt(pappa grek ,mamma finska. Kan han bli annat? ;P). Sårbar och djup på något sätt,  i filmen alltså. Och ärren....grr... ;) Kan inte rå för det, men jag gillar ärr. Och ja, jag vet redan att jag är skum. :P

Helt klart en film värd att se, om man gillar den typen av filmer alltså.


Disken imorrn igen. Palla? Jag måste, men det känns fan segt.  :/ Som tur var slipper jag i alla fall personalmöte på torsdag, det är inställt. Dvs...jag kan gå på hockey! :D
Den här veckan får jag typ jobba 40 timmar, som en heltid. När hände det sist? I sommras tror jag.
Och alla frågar hur jag klarar mig. Men vet ni en sak, det frågar jag mig också. Ofta.




A 



A2

Kommentarer
Postat av: Musicrati

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback