Vi vann!!

Det trodde jag aldrig skulle hända. Men grabbarna klarade det, men tingeling i spetsen. ;) Skönt att vinsten var mot svinen i Luleå också, och då syftar jag inte främst på spelarna... Vi behöver varenda liten poäng vi kan ta nu, och tre idag var som sagt över all förväntan. :)


Jo, medan jag kommer ihåg det, ett stort grattis till Matilda! :D Är sällan jag glädjs med människor(haha... :P) men den här gången gör jag verkligen det. :)


Blir att fara till mamma snart och se festivalen. Det är en av få traditioner vi har i min familj. Vi ser deltävlingarna, svenska finalen, programmen inför den europeiska finalen, kvalet till europeiska och till sist den stooora europeiska finalen tillsammans. Det är fan lika viktigt som julafton för oss. :P
Schlagertönt? O, JA! ;D Nånting annat finns inte...


Nej, nu ska jag installera lite saker på datorn och som sagt bege mig till mamma.


Kommentarer
Postat av: Pellehelene

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback