Vickans lugg, på mig?

Blev jättesugen på att klippa lugg helt plötsligt. Är ändå rätt så snyggt, och definitivt coolt.
Men skulle jag passa i det? Jag tvivlar. Hade i och för sig det när jag var mörkhårig. Men var det snyggt? Hm...
Vickan passar i alla fall i det. But I'm not her...


Pga. alla sjukdomsfall på jobbet så har jag fått några fler dagar nu. Bra det. Speciellt helgdagarna. :)
Ska försöka jobba som tusan nu. Inte tacka nej till nåt. Behöver verkligen pengarna. Är så mycket jag vill ha och göra.


Och på tal om jobb. Vad händer på lördag då? Jo, gissa EN gång. Vi har personalfest såklart! Ovanligt... ;P Denna gången i Bureå.
Har jättestor lust att gå. Vill ha klänning och vara skitsnygg. Antingen en ny eller min svarta som jag aldrig använt... :P
Det finns dock ett litet(?!) problem, det är melodifestivalen på lördag. Är fan ett svårt val alltså... :S


Ja, vill verkligen köpa en klänning...och nya skor. Får se om jag hinner en sväng på stan på typ torsdag. Måste sy upp den "nya" svarta också. Är på tok för lång. :P


Har "Teenagers"(OBS! Kass "video"...) med My Chemical Romance i skallen. Inte mitt favoritband, men jävligt bra låt måste jag säga. :) Den kunde ha varit sämre... :P


Nej, måste käka nåt innan sängen. Nåt med färskost(är besatt!). Digestive eller hårdbröd? Hm... Gott både och faktiskt. :) Hårdbröd idag tror jag ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback