Att hitta tillbaka till varandra

På senaste tiden har jag och M börjat umgås en del igen.
Vi tog ju en "paus" efter att helvetet återigen bröt ut, och han åkte ner till Sydeuropa och Nordafrika.

Under en tid ifrån varandra, oavsett om man är ett par eller bara vänner, så hinner man tänka en hel del. Jag hann tänka att jag står inte ut med ett liv utan honom som vän.

Sen började vi umgås igen, och har gjort det ett tag nu.
Det känns verkligen som rätt beslut. Det är bättre än på mycket länge. Jag litar på honom, och han på mig.
Vi är absolut inte tillsammans, och det är ingenting vi planerar att bli heller, men vi har hittat tillbaka till vänskapen vi en gång hade.

M har blivit mycket fräschare också.
Gått upp lite i vikt, fått tillbaka gnistan i ögonen och lystern i huden.
Det syns verkligen att han mår bättre.

Jag är så lycklig över att "vi hittat tillbaka till varandra".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback