Bra, billig hårvård

Jag har hittat en bra och billig hårprodukt som jag verkligen gillar.
Elvital Color-Vive Styling Creme.

Kanske inte främst som en stylingprodukt, utan mer som en efterbehandling. Jag applicerar cremen i blött hår och sedan känns håret mjukare, mer följsamt och nästan lite nyklipptkänsla.

Brukar i vanliga fall använda "de rosa produkterna" från Elvital. Både shampoot, balsamet, inpackningen och "glansmedlet".
De är riktigt bra för sitt pris tycker jag.

Såg även att Elvtal har börjat med mjällshampoo.
Bra grej!
Brukar nämligen varva med Head & Shoulders, för jag får för mig att jag får mjäll annars. Inte för att jag har haft mjäll på hundra år men... :P
Dessutom är H&S balsam superbra!

Jag har även testat dyrare frisörprodukter, men ärligt...jag tycker inte att det är så stor skillnad. Faktiskt.

image460

En ny favorit

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för tipset! Hur mkt kostar Elvital Color-Vive Styling Creme?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback