Det underbaraste i världen?

Det stormar fortfarande utanför.
Och regnet smattrar mot rutan.

Besöket har gått sin väg.
Ut i natten.

Jag ska sätta mig på balkongen.
Kedjeröka insvept i en varm filt.
Ha ovädret så nära inpå, men ändå inte beröras av det.

När jag var liten älskade jag att sitta ute under tak när det regnade.
Eller ännu hellre åskade.
Då kedjerökte jag knappast.
Men ändå.
Det är samma känsla.

Sen ska jag krypa ner under mitt täcke.
Somna till ljudet av regn.
Det finns förmodligen inget mer underbart.


Kommentarer
Postat av: Erlendalma

Greetings. This site is so full of information

Postat av: bloggen om sex!

Vill du vinna en miniblaster?

Kika in i min blogg för mer information.



Ha en superbra dag! :)

2009-03-11 @ 10:40:27
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback