Drinki-drinki och min hatkärlek till en viss sport...

"Jag vaknar med huvudvärk och sten i mitt bröst..."

Men jag var inte bakis, bara enormt jävla trött och sliten.
Fast jag vet inte hur jag kan vara sliten? Jag sliter knappast något alls...haha. :P


Verkar som att det blir min favvo-hat-kärleks-sport aka. minigolf idag. Jag blir aldrig så förbannad som när jag spelar minigolf...that's a fact. Om vädret vill alltså... Sist spöregnade det när vi skulle försöka. :/
Och efter det middag hos mami.
Nice, nice... :)
Lite shopping ska vi la hinna med också?
Annars är det faktiskt en dag imorgon också... (Eller?)


Just nu vill jag ha....

image452

Godaste drinken ever typ...och jag har uppfunnit den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback