En effektiv dag?

Är redan hemma. Slå det om ni kan!
Ja, alltså jag sov inte hemma...men jag har redan tagit mig hem, och klockan är fan inte ens nio.
Sen att det känns som att någon har klubbat ner mig och sparkat mig i magen, det är en annan sak...men vaken är jag.


Jag hade tänkt mig en riktigt effektiv dag. Har massor som måste göras.
Bära ut min gamla sänggavel till förrådet på gården. Boka tvättid. Tvätta(om det mot förmodan finns någon tvättid). Dammsuga allover. Besöka arbetsförmedlingen. Ringa skatteverket. Fixa i sovrummet. Städa klädkammaren. Fixa med saker som fortfarande är kvar hos mami.
Är säkert mer saker också...som jag inte kommer på nu.

Hur det sedan går? Det är en annan femma...


Just nu sitter jag i alla fall och kollar lite på sängkläder på nätet.
Hittade inga i svart(alternativt guld) på stan, men blev positivt överraskad av Ellos utbud. Vad det är för kvalitet sen...det blir väl en överraskning. Med tanke på det låga priset alltså...
Och egentligen, vad spelar det för roll vilka lakan jag har när jag ändå har överkast? Hm...



Dessa två tror jag skulle passa bra in i mitt sovrum.
(Fast en varken är svart eller guld)

image441  image442


Hittade också kuddar i skinn, som passar den nya gaveln.
Men ett överkast också? Lite to much kanske... :P

image443


Kommentarer
Postat av: Juliuslilly

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback