En totalt ovettig dag

Dagen har gått jättefort, trots att jag inte ens gjort något vettigt.
Det är skumt. Och hemskt.
För imorrn jobbar jag igen. :/

Måste tvätta också. Har inte tvättat sen Borlänge, och helt ärligt så har jag faktiskt gått runt med brallor med festivalsmuts på någon dag den här veckan.
Och som alla kanske vet så är inte festivalsmuts att leka med. ;P

Mamma kommer hir senare och målar ett till varv på köksluckorna.
Har en stol som bordes kläs om och polishas också. Ett loppisfynd.
Kanske tar jag mig an den ikväll, om lusten faller på.

Är faktiskt inne i en fixa-lägenheten-period nu.
Det trodde jag aldrig för några veckor sen. Då trodde jag att den skulle förfalla helt, men sen kom det dåliga vädret.
Måste bero på det...


Bild från ett soligt Gävle...
...en dryg vecka tidigare


Kommentarer
Postat av: Karin

ja nu är det då inte soligt i Gävle

Postat av: L8

Nej, inte här heller. Verkligen inte. :(

2007-07-08 @ 20:23:21
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback