Festivalshopping

Nu har jag äntligen fått tummen ur och gjort ett litet kollage med en del av sakerna som inhandlades under festivalhelgen.

So here it is!



image401



På bilden syns:

Kökshanduk, "Surt sa räven" från Almedals - Inredningsbutik i Borlänge
T-shirt, Timbuktu - Festivalen, Bolänge
Mixerskål, Rosti - Inspiration, Gävle
Nagellack, Mavala "La Paz 71" - Åhlens, Borlänge
Affisch, "Pete Doherty is innocent" - Skivaffär i Gävle
Tygkasse,
Salem Al Fakir - Festivalen, Borlänge
Plåtburk - Lagerhaus, Borlänge
Presentpapper - Ikea i Sundsvall och Lagerhaus i Borlänge
Skålar - Ikea Sundsvall
Converse-kopior - Barnavdelningen Din Sko, Borlänge
Ljus - Inredningsbutik i Sundsvall
Näckrosor - Samma inredningsbutik i Sundsvall


Sen köpte jag lite mer småtjafs, en platta med Ulf Lundell, två singlar med Bruce och Depece och ja, för mycket skräpmat. :P
Mycket inredning ändå, för att vara festivalshopping alltså. Inte sant?
Och "duktig" var jag som överhuvudtaget hann med att shoppa. :P


Handuken är samma mönster som mina köksgardiner. Mixerskålen samma design som en vispskål jag har. Affischen har jag suktat över länge. Salem Al Fakir är underbar. Plåtburken samma mönster som en annan handuk jag äger. Skorna behövde jag då mina vita hade blivit för skitiga, och inga andra passade just då. 

Ja, då fick jag rättfärdiga lite av min köp också för att still mitt dåliga samvete över min överkonsumtion. ;P 


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så jävla snygg timbuk-tröja! Kan man köpa den nån annanstans?

2007-07-04 @ 00:39:09
Postat av: L8

Jag tror bara att de säljs i samband med konserter. Men kolla på timbuk.nu, där kanske det finns mer info.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback