Good day, bad day

"And I know that it's a wonderful world
But I can't feel it right now
Well I thought that I was doing well
But I just want to cry now"


Har varit ute och käkat med jobbet ikväll. Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Trevligt sällskap, men dålig service och jag hade faktiskt förväntat mig mycket mer av maten. Tur att jag inte betalade en spänn själv då. :P
Vissa andra fortsatte att svira ut i natten, men jag hade verkligen ingen lust alls.


I övrigt vet jag inte. Det känns bara piss just nu.
Orkar inte med lyckliga och positiva människor, snygga människor och framgångsrika människor. Jag kommer aldrig att bli en av dem. De vet jag.
Men ändå, det är inte det som spökar. Det är så mycket annat.
Kommer att bli svårt att sova i natt.
Önskar att en viss person vore här. En som förstår.

Men jag får nog gott nöja mig med en av mina
"just-nu-besatt-av-människor".
De brukar funka, i nödfall.


Haha...fick en rätt rolig kommentar och beskrivning av mig ikväll.
"Kan tänka mig att du sitter där ute på din balkong på kvällen och puffar vattenpipa och huttar salmiak-kosken"
Oh yes! Ibland är det läskigt hur bra ens kollegor känner en... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback