Håruppdatering

Har försökt fixa till mitt hår lite idag.
Ljus toning och hårinpackning för blondiner.
Nu ser det lite bättre ut åtminstone. Men lite pissgult är kvar... :/

Får köpa lite
white toner i Göteborg. Då borde det bli bättre.

Men risken är stor att jag snart börjar likna Gerard Way...före han blev mörkhårig igen.
Kanske blir jag också mörkhårig snart igen...
Är rätt så sugen på det, och dessutom tror jag inte att mitt hår pallar med så mycket mer blekning. Får jag tillbaka min naturliga mörka hårfärg så är det ju enkelt att bara tona det sen.

Kommentarer
Postat av: Evaloune

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback