Herrmode som inspiration

Idag har jag byggt väggar på herravdelningen på jobbet. (Herravdelningen som jag för övrigt är ansvarig för nu.)
Det behövdes verkligen en rejäl genomgång där efter att jag vart på semester kan jag säga.
Men det är lite tråkigt då man har för lite varor att jobba med i och med sommarrean, men jag hoppas verkligen att det kommer in snygga saker, snarast!
Gärna lite accessoarer också.

Synd att man själv inte har någon som helst påverkan när det gäller sortimentet. :/
Det är lite av en dröm faktiskt, att få beställa in varor till en butik. Jag tror att jag skulle vara bra på det. ;P

Men, jag är faktiskt nöjd att jag fick just herr. Det känns rätt för mig, då herrmode faktiskt kan inspirera mig minst lika mycket som dam.
Det känns mer fritt och inte lika trendinriktat, i positiv bemärkelse. Ett snyggt och stilrent herrplagg funkar längre än ett damplagg, i min mening.

Men som sagt, lite mer varor nu tack!


    image399
 
image400


"Moneybrother" och Pete Doherty, två killar som har skön stil och som alltid inspirerar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback