Hundar, förvirring och allmänt skumt tillstånd

Jag är så förvirrad.
Hade borta osten tidigare idag. Den fanns inte i kylen, och jag hade heller inte råkat lämna den framme. Fick för mig att jag hade råkat kasta bort den.
Så var det tydligen inte, för nu hittade jag igen den i en låda i frysen.
Men det är ändå inte värre än när jag råkade lägga fjärrkontrollen i kylen... :P

Fick en snabbvisit nu av ett par som jag känner. De hade skaffat sig en två år gammal schäfer. Skitsöt! Och verkade vara klok och lugn.
Lite sugen man blir på att skaffa en egen bebis. :)
Ja, i form av ett djur då såklart.

Nu blir det lite ansiktsvård. Det kan behövas, big time.
Kanske en rensning av badrumsskåpet också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback