Idag

Okej, jag steg upp idag också. Efter nästan tio timmars sömn.
Haha...när hände det sist?


Jobb idag alltså.
Hoppas att det inte blir lika jävla jobbigt som förra sommaren. Alltså, jag gillar jobbet och arbetskamraterna och sådär...men när man är för lite personal och inte har tid med varken kunder eller något annat än kassan, då är det fan inte så kul längre.


Såg att mina grönsaker på balkongen är redo att skördas. Kanske vore det en vettig kost framöver, då jag som vanligt pajjat magen igen.
Fet mat. Snabb mat. Kaffe. Värktabletter. Godis. Alkohol.
Hejdå min mage!

Men nej, jag kommer förmodligen ändå inte att käka nyttigt någon längre tid. :P


Ikväll kanske jag lägger in lte shopping från helgen. För ja, det hanns det faktiskt med. Alltid. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback