Jag är fortfarande en dålig människa

Käkade rostbiffsmacka och drickyoghurt till lunch, och till middag McDonalds-mat. Dvs, mina matvanor suger fortfarande trots att det är vecka och vardag.
Eller egentligen har de kanske blivit ännu sämre, då jag i princip aldrig tidigare ätit på Donken...men, det var närmast så. :P


Hinner nog inte lägga ut några shoppingbilder ikväll, då jag får besök alldeles snart och dessutom, hör och häpna, ska göra en sallad till jobbet imorrn.


Men två andra bilder kan ni i alla fall få, med temat "Svensson-sommar".

image390 

image391

Ja, fast byt ut BMW mot en Volvo då.
Och lägg till ett par i likadana träningsoveraller som grillar. ;P

Kommentarer
Postat av: Timmie

Jag delar dina matvanor. Jag kan till och med säga att jag är ännu, ännu sämre. Hoppas det får dig att känna dig lite bättre, lite nyttigare.

Postat av: Timmie

Defintivt.. "Imorgon, då jävlar!"

2007-07-03 @ 01:24:53
URL: http://esflum.blogg.se
Postat av: Tagerachel

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2008-09-19 @ 12:54:22
URL: http://tagerachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback