Jag blir alltid kär!

Det är bara att inse det. Jag faller alltför lätt för vackra män, speciellt musiker.
Hittade två nya "kärlekar" bara i helgen.

Två helt skilda stilar och killar, men ändå. Båda hade ju snyggt hår åtminstone. :P


image386

Någon som vet vem den mörkhåriga skönheten till höger på bilden är?


Först den mörkhåriga(vad annars?) killen i polska Behemoth.
My God vilken kropp! Muskler, tatueringar, sug i blicken, snygg benstruktur.
Kan man begära särskilt mycket mer?
Jag tror fan inte det.
Såg honom på området efter konserten också, men då utan smink och scenkläder. Det var ännu bättre! ;P


Den andra var en helt annan typ, och helt oväntat.
Skulle se Nationalteatern, men hade gjort dålig research. Hade nämligen ingen som helst aning om vilka som var med nu. Gamla gubbar tänkte jag.
Och visst, alla utom en var ju det...men den nye killen som "ersatt" Totta var inte det, utan han var en 34-årig snygging vid namn Mattias Hellberg, as in
Hederos & Hellberg also known as a vikarierade medlem av Hellacopters ett tag.

Han var snyggare nu än någonsin. Älskar hans stil! Vita jeans, mönstrad tight uppknäppt skjorta, svart kavaj, grön basker och det där underbara mörka lockiga halvlånga håret. Låter kanske inte så snyggt, men mums var det på honom!
Han var som sagt precis tvärtom. Inga direkta muskler, utan smal kroppsbyggnad, men lika glad blev jag ändå när han klädde av sig lite. Lite olikheter mellan karlarna är aldrig fel. ;P

Men nog med mina kärleksförklaringar nu. Bäst att sova istället.
Var ju bara tvungen att dela med mig lite, så att ni också får något trevligt att drömma om. ;)


image387

Håret, skäggstubben. händerna...mmm.



Kommentarer
Postat av: Nikolaileah

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback